I workshops gir vi kunnskap og metoder for å se de kommende endringene fra alle sider, ta stilling og definere mål. Profesjonell bearbeiding og oppsummering av resultatene fra workshopen skaper et solid grunnlag for alle påfølgende trinn.
Målet med enhver coachingøkt er å forbedre prestasjonene. Når man har grunnleggende kunnskap og tilstrekkelig øvelse i å håndtere en prosess, optimaliserer jeg resultatet med individuelle coachingøkter og forbedrer dermed forholdet mellom innsats og utbytte på en avgjørende måte.
Temaer for workshopen:
- Posisjonering av selskap, merkevare og produkt
- Kommunikasjon av USP på nettet
- Strategisk produktutvikling
- Markedsmiljø og markedsrelevans
- Fordeler og eksempler på bruk på mobilnett
- Optimalisere konverteringsprosesser
- Prosessutforming og -optimalisering
- Endringsledelse
- Ressursplanlegging og -styring
- Grunnleggende kunnskap og ekspertkunnskap om online kommunikasjonskanaler
- Redaksjonell planlegging for markedsføring, PR og nettredigering
- Teknikk, tjenester og strategi for nyhetsbrevmarkedsføring
- Grunnleggende om søkemotoroptimalisering (SEO)
- Retningslinjer og policy for nettbaserte applikasjoner i bedriften
- Individuell opplæring og gruppetrening
- Nettbasert coaching
- Regelmessige tilbakemeldinger på e-post
- Forbedret arbeidsklima
- Bedre prestasjoner
- Mer arbeidsglede
Enten det dreier seg om identifisering av temaer og redaksjonell planlegging for kommunikasjonsavdelingen eller håndtering av kommentarer i sosiale nettverk: Hvis nyervervede ferdigheter ikke utdypes og praktiseres gjennom opplæring, oppstår det raskt hull både i den praktiske anvendelsen og i den teoretiske bakgrunnskunnskapen.
Gjennom individuell opplæring på tomannshånd og i grupper hjelper jeg ledere og ansatte med å bruke nye kommunikasjonskanaler i sosiale medier og nettbaserte applikasjoner på en effektiv og dyktig måte. I tillegg til å bygge opp oppdatert kompetanse og nødvendig bakgrunnskunnskap, ligger fokuset helt klart på praktisk anvendelse i bedriften.
Coaching
Målet med enhver coachingøkt er å forbedre prestasjonene. Når man har grunnleggende kunnskap og tilstrekkelig øvelse i å håndtere en prosess, optimaliserer jeg resultatet med individuelle coachingøkter og forbedrer dermed forholdet mellom innsats og utbytte på en avgjørende måte.
Coachingen kan foregå som individuell coaching eller i små grupper direkte i bedriften, som videochatter eller regelmessige tilbakemeldinger på e-post, for eksempel på redaksjonelle oppgaver. Resultatet er at coaching gir mer glede i utførelsen av de daglige oppgavene og dermed bedre prestasjoner og et bedre arbeidsmiljø.