Please enter a search term:

  • Designbyrå

    Hva kjennetegner et godt design? Dette spørsmålet kan neppe besvares universelt. For oss er det uansett et annet svar som er viktigere. Nemlig det som passer til dine helt spesifikke behov.

    Oppdag nå

Ditt designbyrå for særpregede utseender

For oss er design langt mer enn bare å skape et visuelt uttrykk for en bedrift. Vårt utvalg av designtjenester omfatter en hel rekke designrelaterte tjenester: fra merkevarebygging, der vi gir bedriftens bedriftsidentitet (CI og CD) et ansikt utad, til illustrasjoner for kreativt utseende på alle reklamemedier, til grensesnittdesign for brukervennlig og konsekvent utforming av brukergrensesnitt. Felles for alle våre designtjenester: De er basert på velbegrunnede designkonsepter, sikrer høy gjenkjennelighet hos kundene dine og harmonerer med bedriftens identitet. Vi viser deg gjerne hvilken effekt en gjennomtenkt design kan ha på merkevareposisjonering, trykksaker som brosjyrer eller presentasjoner på nettet. Sammen med deg skaper vi presentasjoner som fokuserer på dine sterke sider og etterlater et umiskjennelig inntrykk hos kundene dine.


Nettstedet er blitt det viktigste digitale kommunikasjonsmediet.

Lever nettstedet ditt opp til kundenes økende krav til design? Tilbyr du kundene dine bare fakta på nettet, eller skaper du en helhetlig opplevelse for dem? Som kreativt webbyrå hjelper vi deg med både den visuelle, funksjonelle og strukturelle utformingen av nettstedet ditt. Med estetisk og brukervennlig webdesign og moderne webprogrammering gjør vi merkevaren din til en digital opplevelse.


Designkonsept


Tilpass digitale produkter til brukerne og deres langsiktige engasjement for produktet! Brukeropplevelsesdesign handler om digitale produkter som nettsteder og apper. Fokuset er ikke først og fremst på den visuelle designen, men på brukeropplevelsen (UX), dvs. brukeropplevelsen før, under og etter bruk av produktet. Utformingen av UX er derfor av grunnleggende betydning og avgjør om digitale produkter blir likt eller ikke. I tillegg til den aktive brukeropplevelsen teller også emosjonelle aspekter, fordi kundene engasjerer seg i et produkt en stund før de kjøper og bruker det. Derfor gjør vi i mprofi alt vi kan for å optimalisere brukeropplevelsen gjennom hele kundereisen: Fra den første informasjonsinnhentingen om et produkt til den varige bruken av det og supporten som følger med. Design og opplevelse må oppfylle forventningene! Brukernes forventninger øker stadig på grunn av den teknologiske utviklingen og den økende konkurransen i mange bransjer. En positiv brukeropplevelse er viktigere enn noensinne for å kunne tilby moderne og bærekraftige produkter og tjenester. Vi støtter deg i denne prosessen gjennom en grundig gjennomgang av målgruppene og kundene dine samt tilbudet ditt. På denne måten lykkes vi med å gjøre brukervennligheten brukervennlig på tvers av alle kontaktpunkter. Resultatet er fornøyde kunder som liker å samhandle med deg og forblir lojale mot bedriften og produktene dine over lang tid.



Klargjør krav og forventninger gjennom analyser! Omfattende analyser er en forutsetning for profesjonell UX-design med optimal informasjonsarkitektur. Vi avklarer brukeratferden til målgruppen din ved hjelp av brukerundersøkelser. I den forbindelse bruker vi ulike personas. Dette er en samling karakteristikker av ulike potensielle brukere for å avklare forventninger og krav. Basert på disse funnene utarbeider vi visualiseringer av nettsteder og applikasjoner, som deretter testes grundig. Innsikten fra dette danner grunnlaget for ytterligere optimaliseringer av brukeropplevelsen og til slutt et konsept som virkelig overbeviser - både fra brukerens og bedriftens synspunkt. En merverdi som lønner seg: Fordelene med en omfattende designprosess er mange og lønner seg for deg i det lange løp. Dra nytte av et optimalt interaksjonsdesign på nettstedet eller applikasjonen din, noe som har blitt bevist i flere brukervennlighetstester. Funksjonaliteten til en visuell plattform som er designet på riktig måte, gjør det enkelt for brukerne å finne den informasjonen eller de produktene de trenger. En god brukeropplevelse gir en mer positiv oppfatning av selskapet og dets tilbud, noe som igjen påvirker kjøpsatferden i positiv retning. På denne måten vil et design som tar utgangspunkt i prinsippene for en optimal brukeropplevelse (UX) på en effektiv og bærekraftig måte føre til større suksess for bedriften din.


Våre referanser innen webdesign

Hawa studentpris
Hawa.com
Castioni kabelkanal
Hawa Webshop